19 december 22:33

Idag kom tante igen. Vi hjälpte henne att komma igång lite med hennes nya dator sen åkte vi ner på byn och handla lite blommor och så :) Sen åkte jag och Katrine på julshow på Hov. Haha , där bla Trine var med som hockeyspelare och hoppade med sin häst i full hockeyutrustning :P snyggt. Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag och farmor åka till en sytant och ta mått så min bunad blir färdig snart :) wiie.

Annars händer inte så mkt imorgon , blir nog en springvända , skönt :) 


Träffade , och såg många gamla bekanta idag , det var trevligt , men det känns som om det bara är jag som har förändrats , tycker nästan att alla är sig lika :P menmen , det kanske bara känns så , :)

Nej nu ska jag natta.

Saknar kajsa & Andrè ..... Känner att jag skulle vilja ge båda två en smällfet puss på munnen , ....

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0