.........

Nu har vi nyss badat kar/tunna/badestamp :) det är så jävla kallt på vägen till tunnan men fan så skönt å komma I :D aja , satt väl där ett tag , gick in och duschade , sen spelade vi lite kort och nu sitter jag här , en aning trött är jag faktiskt.. Ska nog lägga mig snart så jag kan gå upp lite tidigt imorgon så jag får nånting utav dagen , Trine , Truls , Tone och bestefar åker hem imorgon och det är ju inte så kul. Då börjar man liksom känna att julen är över nästan , det är tråkigt det ...... 

Imorgon ska vi kanske åka till en sjö och åka skridskor och fiska och grilla och sånt :) myyys!

Nej nu ska jag sova , är trötter ..

Gonatt allihopa.


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0