1/4 09

Hallå everybody!

Jag är jätteglad idag. För det första känner jag mig såhäääääääär mycket bättre och solen skiner som bara det ute! Man blir så himla glad av solsken! Jag ska lätt gå ut och sätta mig i solen, fast jag får lov att ta med böcker ut och plugga lite, men vafan, får man sitta i solen så ska man inte klaga!

vet ni? I sommar ska det komma något nytt program om olika kulturer och länder. Det går ut på att se skillnader mellan Sveriger och andra länder osv. Så igår ringde tv4 hem till oss och sade att dom genom kontakt med Sofia Rågenklint hade fått veta att vi har bott i Sverige sen fem år tillbaka och att vi innan det bodde i Norge. Sedan berättade dom om sitt nya program och undrade om vi ville medverka i ett program. Dom berättade vad dom hade för planer för våran familj. De ville bl.a att vi skulle ta med dom till Norge där vi kommer ifrån och göra något typiskt Norsk osv. Det är ju helt sjukt att våran familj ska medverka i något sådant, jag är fortfarande chockad! Mamma frågade om det var okej att vi diskuterade det hela lite och om vi sedan fick återkomma senare med svar. Det var helt okej.
Vi diskuterade fram och tillbaka och tillslut kom vi fram till att det inte skulle vara så dumt, så vi ringde upp tv4 och tackade ja. Fatta va kul! Så någongång i sommar kommer ni att se mig på tv4, återkommer med datum och så! 

och ni föresten APRIL APRIL DIN DUMMA SILL! APRILSNARR!

hahahaha.... jag vet att ni gick på det ;)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: katrine

gå in på stadium och kolla på bikinis! :D skitmycket fina badausaker (stavning)

2009-04-01 @ 12:52:30
Postat av: amandaN:)

MEN KAMILLA!

hahaha jag gick på de! XD

2009-04-01 @ 15:51:10
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: linda

haha idiot

2009-04-01 @ 18:48:25
Postat av: mamma

lurte ikke meg!!!!!!! tips, du skulle ha skrivi aprilsnarr i et annet inlegg.

2009-04-01 @ 21:01:59
Postat av: Poä

haha förstod att det va nå lurt efter hälften så såg jag att det va fet stil längs ner då kolla jag ocj såg xD gick på det först ett tag xD

2009-04-01 @ 23:13:38
Postat av: Ida Windahl

Haha måste erkänna mig lurad ;)

2009-04-02 @ 19:39:51
URL: http://idawindahl.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0