26/4 09

God morgon!

Igår hade vi hur trevligt som helst, det blev massa tugg! Känns dom inte vi inte gjorde annat än att stoppa i munnen, hehe, men gott var det!
Min kamera hade inge batteri igår så Malin ska skicka bilder till mig senare, självklart kommer dom upp här då!
När klockan slog tolv gick jag och Matilda med systrar upp i köket och öppnade presenterna vi hade gett till varandra. Av mig fick Matilda ett silver-armband och jag fick en bok om träning och kost osv. Hur bra som helst! Det behövde jag verkligen.Tack så mycket! 

Vid halv ett cyklade jag och Katrine hemåt sen stupade jag ner i sängen när jag kom hem!
För en stund sedan kom hela familjen in i mitt rum med sång och en stor bricka med frukost, gratulationskort, ett tändt ljus och sen fick jag en påsklilja av Kajsa. En bra start på dagen! :)

Nu ska jag gå upp och packa och så, sedan vid elva har jag träning. Efter träningen åker David med mig hem, sen ikväll blir det bowling!

Här har ni gårdagens outfit;

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: mormor og Per

GRATTULERER SÅ MASSE MED DAGEN.

STOR KLEM FRA OSS

2009-04-26 @ 10:46:40
Postat av: Jessica

Vart har du fått tag på den väskan ?:D

2009-04-26 @ 15:54:09
URL: http://www.jessicaenstrom.se.nu
Postat av: ida

Hft en bra helg tjejen=)?

2009-04-26 @ 16:53:32
URL: http://kulilulis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0