banan/honungsmelon-smoothie

Idag har jag varit ute med Kajsa och kört ved. Gud va drygt det var! Jag var helt slut när jag var färdig, men då ville Kajsa att jag skulle spela fotboll med henne så då fick jag inte vila då heller. Inte nog med det, efter vi hade spelat fotboll skulle hon ha med mig upp på studsmattan. Nåja, lite motion skadar inte!

När jag kom in gjorde jag iordning en smoothie. Den innehöll;
två bananer
tre båtar honungsmelon
vaniljfil och mjölk efter ögonmått
Sen toppa jag med lite müslimix!

Hur gott som helst!

Idag ska jag va med Linda en sväng annars ska jag bara ta det lugnt och skönt är det!

Är hur sugen som helst på att ta med mig en boll till närmaste plan och lira lite också, får se hur det blir.

Hörs sen!

pusss

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0