Bloggsemester

Nu har jag haft lite bloggsemester känns det som. Det har varit skönt på ett sätt fast jag får dåligt samvete när jag uppdaterar mindre än normalt. Fast ni är ju bara människor ni också och förstår att dator och blogg är inte hela världen, det finns saker som är mycket mycket viktigare.

Annars har jag precis kommit hem från fotbollsträning nu, vi har nämligen träningsvecka denna vecka så det är träning varenda dag! Natten mellan fredag och lördag är det nattcup i Leksand också, det ska bli grymt skoj!

Tidigare idag var jag och simmade lite, otroligt skönt, man känner verkligen av musklerna man vanligtvis inte använder!

Nu sitter jag här med en te-kopp och bara tar det lugnt. Halv tio ska jag kolla på norska paradise hotel, har inte hängt med från början fast det kommer man lätt in i, sen ska jag nog kolla lite gamla avsnitt på datan, fast jag tänker inte bli beroende och besatt som vissa andra, (host host). Nej, jag ska titta på det med förnuft och inte bli en tv-missbrukare, haha..

Vi hörs sen!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia

Natten mellan fredag och lördag är det väl emd ? Ska inte du på det ? :P

2009-04-14 @ 22:26:17
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0