Dags för grillning

Nu har alla anlänt och det är dags för grillning. Jag känner mig jätteosocial pga trötthet. Men jag ska försöka piggna till lite så folk inte tror att jag är sur eller så, fast dom vet ju varför jag är trött i värsta fall.

Jag är i alla fall hur hungrig som helst så det ska bli så jävla gott med grillmat nu!

Ikväll kan ni ge er på att jag ska ta det lugnt, inge stress alls, bara sitta i soffan framför Robinsson och koppla bort omvärlden. Man skulle väl haft godis också, synd att inte vi har godis hemma och att alla affärer har stängt nu. Blä, är godissugen!

Ha en trevlig kväll allihopa så hörs vi sen när det är dags att sova!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0