De tre musketörerna

Nu har jag kommit hem från skolan. Idag har det regnat hela dagen. Är det någon som har haft sol idag?
Här har det då regnat, och såklart har jag jacka utan huva och  ingen huva på tröjan heller så jag har gått med gymnastikväskan på huvet när jag varit ute. Man hittar alltid lösningar!

Om en och en halv timme ungefär kommer David, då ska vi hämta Kajsa och André sedan ska vi ha dom tills dom andra kommer hem från Mora. Tomas och Henriette är nämligen och hämtar mamma och Katrine nu!
Skönt att få hem dom, det är klart man saknar dom efter två dagar. Man har dom runt sig hela tiden annars, man tar det som en självklarhet, sen när dom försvinner bort en stund då känner man verkligen av det.
Jag skulle aldrig klara mig utan mamma och Katrine. Alltså skulle inte klara mig utan någon i min familj. Men det är ändå något speciellt med oss tre. VI har hållt ihop i vått och torrt. Det har liksom alltid varit vi tre. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och ja, det är svårt att förklara. Tilsammans är vi jättestarka! Man kan nog kalla oss de tre musketörerna! hehe..

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0