Domarkurs och plugg

Domarkursen var inte alls lika jobbig och tråkig som jag trodde. Jag kunde ju det mesta, det var bara repetition, så det var helt lugnt. Kursen gick relativt fort. Vi gick igenom massa gammalt, fick ett repetitionsprov och sen var det klart. Ja, och ni borde vara stolt över mig, Jag fick ALLA rätt på provet, wiiio ;) haha.

Nu ska jag plugga, plugga, plugga och plugga. Gud va tråkigt! Men det måste göras!
Jag börjar få huvudvärk nu också känner jag, får ta en ipren innan det blir värre.

Imorgon är det skola som vanligt. På eftermiddagen är det dans, imorgon kär vi med klackskor. Gaah, jag kommer vricka alla leder i foten. Nej, man får dansa på tårna. Sen efter skolan, på kvällen ska jag va med David, myys!:)

Imorgon ska det vara fint väder har jag hört, det är naajs!

Nej, nu blir det plugg

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0