Du är vad du äter

Nu mår jag bra igen! Har längtat efter David så det har gjort ont i flera dagar nu, men nu känns det bra :)

Jag har haft en supermysig, lugn kväll! Nu ska jag nog gå och skala mig en morot och göra lite läxor. Är inte trött så jag sysselsätter mig med det. Jag har ändå sovmorgon imorgon så det är lugnt!

Just det, från och med imorgon och åtta veckor framöver ska jag bli mammas personliga tränare. Vi kommer köra lite "du är vad du äter". Mamma får stå för sin egen kost och så medans jag tar hand om träningen. Kul va? Om åtta veckor kommer mamma vara världens bejb ;)

Nu väntar skalaren, moroten och böckerna på mig. Vi hörs imorgon!

godnatt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0