Fotboll på gräs, kan det bli bättre?

Nu sitter jag här med hårinpackning och har nyss ätit räkor. Ni vet då man har på majonäs, salladsblad och räkor på en rostad macka, helst en vit macka. Det är så himla gott, man får sånna sommarkänslor. Vi åt mycket räkor i somras då vi var i Norge på camping. Saknar det!

Jag hade ju fotbollsträning vid halv åtta och idag var det premiär på gräs. Vet ni hur jävla kul och skönt det var att spela på gräs eller? Man såg verkligen hur alla fick mer energi och att alla verkligen gav 100 % hela tiden! Det är en sån skön känsla. På vintern är man inte lika motiverad att gå på träningar eftersom det är så trögt att spela inne, men nu när man får komma ut på gräs förstår man verkligen hur mycket man älskar fotboll! Och på Fredag natt är det nattcup, jag längtar!

Nu ska jag gå och skölja ur inpackningen sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på paradise hotel, yej :)

VI hörs imorgon!

godnatt!

Saknar dig David♥


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0