Gäsp

Nu är jag så himla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, mina ögon strejkar snart.

Ikväll har jag i alla fall umgåtts med David och familjen. Blev mycket prat om allt mellan himmel och jord och såklar tmycket skratt när vi började bli övertrötta, (speciellt jag och Henriette). jag skratta hela tiden åt precis allt, jag blir så himla dryg när jag är övertrött, jag skrattar åt allt, saker som inte ens är roliga, som är helt meningslösa. Haha..

Nu ska jag i alla fall sova. Imorgon blir det en lååååååång springvända. Fy va skönt! Längtar!

Jag fick veta att Trine, Truls och bestefar(morfar) kommer hit imorgon också! Hur trevligt är inte det då! Nu kommer det bara mer och mer folk hit, jag älskar det! Det blir så trevlig stämning, alla är glada åt att ha semeste och få umgås med familj och släkt.

Ne, som sagt, ögonen pallar inte mer.

Godnatt!

David♥


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0