Godnatt

Kom hem för drygt en timme sedan. Har haft en trevlig kväll. Höll på att frysa arslet av mig när vi var ute en stund bara, har inte fått tillbaka värmen riktigt än, men annars var det bara skönt att umgås och ta det lugnt med Linda igen, känns som att det blir alldeles för sällan nu förtiden, det är inte bra. Men ikväll hade vi trevligt!

Imorgon ska jag ägna dagen åt att vila, MASSOR. Jag ska ju spela fotboll imorgon NATT. För att orka det måste jag verkligen vila hur mycket som helst imorgon. Jag förstår inte hur jag ska klara av det. Men det ska nog gå!

Ne, nu ska jag sova. Men vi hörs imorgon!

godnatt allihopa, sov gott!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0