Hej sommar

Hejsan!

Idag har jag varit mycket ute i solen och bara njutit av den varma luften. Nu känns det som sommar!

Vid tre blir det dansföreställning i Vansbro med Matilda, och ikväll är det tjejkväll! Vi ska äta fläskfilét med möggelost på och pommes frites för mig och Katrine och Broccoli för Malin och Matilda eftersom dom följer LCHF. Vi ska ha hur kul som helst. Det blir säkert singstar om vi får tag på det, massa snack och skratt, och såklart MASSA godis :D
Kvällen kommer bli så lyckad!

Imorgon fyller jag år, då kommer det antagligen lite "släkt" hit på förmiddagen/dagen, sedan på kvällen förmodar jag och hoppas jag att vi ska bowla! :)

Nu ska jag följa Kajsa till Sonja, puss på er!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0