Klanten

Gissa vad jag har gjort?

Jo, jag fick låna hem en skiva som jag skulle lyssna på från Spanskan. Det fanns inget fodral eller något att lägga skivan i så jag la den mellan mina böcker i en plastficka, så att den inte skulle gå sönder. Sen på sportlovet så ligger skívan i min plastficka hela veckan, jag rör inte skivan en enda gång.
När jag kommer till skolan och ska lämna tillbaka skivan(hade fortfarande inte rört den) så ramlar skivan ut ur plastfickan, fast den var inte hel, nej den hade gått av på mitten. Hur i hela friden har det gått till? Har inte rört den en enda gång och jag tyckte själv att jag var försiktig med plastfickan hela tiden.
Jag fick ju typ panik och förstod ingenting så jag la tillbaka skivan i plastfickan och låtsades som ingenting.
Jag glömde sen bort att jag hade den där.

En lektion lite senare kom min spanskalärare fram till mig och frågade efter några papper. Dom papprena låg i min plastficka så jag tar upp plastfickan och gissa vad som åker ur? Jo, skivan som numera kom ut i två delar. Tror ni det var pinsamt eller? min lärare blev helt paff, och jag ba; Öhh, ehm, jo just ja, skivan har gått sönder och jag vet inte vad som har hänt.

Haha, jag lät nog lite obrydd när jag sa det. Menmen, som tur var kunde hon fixa en ny lätt.

Nu ska jag dra till Vansbro med Linda en sväng. Hörs ikväll!

pusss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

haha, pinsam situation där du kamilla ;)

2009-04-06 @ 21:55:09
Postat av: amandaN:)

haha, pinsam situation där du kamilla ;)

2009-04-06 @ 21:55:56
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0