mätt och belåten

Nu har vi nyss ätit grillmat från igår. Det smakade precis lika gott bara genom att lägga på allt på en "bordsgrill"(en liten grill som man bara kan ställa på bordet). Nu ska jag vila lite sen umgås lite med Norge innan dom åker.

Vid halv sex kommer Matilda hit sen ska vi ta en promenad till tåget och åka till vansbro.

Hörs senare!

pusss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: steff♥

jag var faktiskt dålig på att kommentera din super fina blogg.. men nu är jag tillbaka..

allt bra med dig??



va för tävling tycker du jag ska ha på min blogg?

Veckans blogg , snyggaste kläddstilen mellan kändisar.. snyggaste dagens outfit eller nåt annat... Säg bara nån tävling!



Kraaamm & Tacksam för svar!

2009-04-12 @ 18:26:54
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0