Orörd blogg

Förlåt för dåliga uppdateringar nu, men jag har haft andra saker för mig.

Idag som sagt hade jag lite Norska på Svenskalektionen. Läste först "askeladden som kappåt med trollet" sedan visade jag det på film. Sen fick jag gå runt och lyssna när klassen läste på Norska, haha, det är så kul när Svenskar läser eller försöker prata Norska, det låter så roligt, haha.. Men jag tyckte att alla var förvånansvärt duktiga!

Imorgon är det Engelskaprov så ikväll blir det plugg. Ska ut och springa också, sen kolla på "du är vad du äter". Tiden emellanåt ägnas åt plugg..

Är hemskt trött också, känner att jag behöver ta mig en power-nap.

Vi får höras ikväll!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0