Saknar Norge

Nu är jag vaken igen, och det är knappt måste jag säga. Är så slut, jag har ont i hela kroppen.

Sorry för det negativa inlägget imorse, men jag var så jävla trött. Nu fick ni uppfattningen om att jag hatade att vara där, men det stämmer inte. Det var faktiskt ganska kul om man bortser från kylan, stela ben, trötthet och magont. Vi hade ju faktiskt kul!

Men känslan på dom två sista matcherna är obeskrivlig. Det kändes som om man drömde, man var helt borta. Det kändes som om huvudet sov med kroppen sprang runt och gjorde det den skulle. Jätteäckligt. Man kände sig som en yr höna. Haha..

Idag fyller ju somsagt mamma år så runt fem kommer lite av Rogers släkt för att grilla:) När mamma, Jag eller Katrine fyller år känner man verkligen att man saknar att bo i Norge. Förut när vi fyllde år kom alltid våra släktingar och var med oss hela dagen. Nu kommer ingen, jo visst, Rogers släktingar kommer, det är hur trevligt som helst, men man saknar verkligen alla hemma i Norge!

Va skönt det känns att ha sovit lite. Men jag fick verkligen tvinga mig upp vid ett! Jag vill verkligen inte vända på dygnet för då kommer jag aldrig in i den normala rytmen, så då blev det tre och en halv timmes sömn. Bättre än ingenting!

Nej nu blev det ett långt, meningslöst inlägg.

See ya later

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Maja

Usch jag vaknade nu :O



ja, jobbig natt kan man minst säga att d va

2009-04-18 @ 15:57:21

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0