Sooolsken!

Jag förstår inte vad som händer med mig? Jag har jämt vaknat mellan nio och tio på lediga dagar, och jag har även varit pigg då. Nu vaknar jag runt tio och är hur trött som helst, så jag somnar om och sover till elva, halv tolv. Det är ju as sent! Inte likt mig, what is happening?

Jag blev i alla fall glad när jag kollade ut och såg den klarblåa himlen med en stor sol! Hur skönt som helst och efterlängtat! Jag skyndade mig att äta frukost och satte mig sedan ute.

Idag ska försöka sitta ute så länge det går, sedan vid sju så drar jag till Leksand på cup, hur kul ska inte det bli!

Annars har vi nyss tagit farväl av Therese, Madde och Alex som drog iväg mot Värmland. Morten håller på och packar och gör sig redo att åka tillbaka till Gotland. Dom var inte här länge, men det var trevligt sålänge det varade!

Nu väntar solen på mig folkens, men vi hörs sen!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0