wääääähh

usch usch usch usch!!!!!!!!  Jag kom in i mitt rum och såg något svart som rörde sig på väggen. Gissa vad det var?! En stor, fet, grov hårig spindel! Och tro mig, den var inte liten! Helt seriöst, det är inte vanligt att man ser så stora. Alltså den var lika stor, om inte större, än en enkrona. Jag tycker sånt är så äckligt. Jag är inte rädd för dom om jag har kontroll på dom och vet vart dom är, men skulle dom typ försvinna och jag vet att dom finns nånstans, då får jag verkligen panik.
Som nu så är jag asrädd att det ska finnas fler. Att dom typ kryper upp i sängen och attackerar mig. USCH.
Jag känner verkligen att det kryper på hela kroppen. uuuuuuh!
Men jag var modig nog att ta några kort, ni vet, då hade jag kontroll ;)

Väldigt dålig bildkvalité, men ni ser ju hur stor den var :O Plus att jag tycker den ser mindre ut på bilden. Den var verkligen BIG!

Nog om spindlar. Ikväll har jag varit på träning, nu har vi även börjat på gräs i Vansbro. Åh vad jag älskar när man kan börja på gräset! Imorgon är det vanlig skoldag förutom att det är buggtävling för alla nior sista lektionen. Haha, ja, får se hur det går, bugg är inte riktigt min grej, menmen!

Imorgonkväll blir det kanske grill med Linda och Niklas, och antagligen några fler! Annars så ska jag bara ta det lugnt och göra lite läxor, kanske gå ut och springa och så :)

Så, idag började den berömda Aprilbarnperioden också! Vi var nämligen 6 stycken i vår förra klass som fyllde år inom tre dagar. Sebastian fyller år idag, den 23 April, grattis till honom! Maja fyller år imorgon den 24 April, congrats :) Sen på söndag den 26 April fyller Jag, Matilda och Emil år! :) Den sista heter Torbjörn och fyller också år den 26 April, fast det är ingen som har kontakt med honom mer, men han gick i alla fall i våran klass i sexan. Visst är det sjukt att fyra stycken från samma klass fyller år på samma dag i en klass på sexton? Det är helt sjukt. Plus att jag och Matilda har varit bästa vänner sedan jag flyttade hit, sen fyller vi år på samma dag (: Det är seek! Fast kul :)

Nu ska det ringas till älskling snart, sen sooova!

Godnatt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0