26/8 09

God morgon!  Just nu sitter jag i skolan och har en lååååång håltimme, börjar igen halv ett.

För övrigt så fick jag en väldigt bra start på dagen *host host*... Vaknade klockan åtta och insåg att det bara var en kvart till min första lektion började. Jag lovar er, jag har aldrig varit så snabb i hela mitt liv. Jag är faktiskt en allmänt trög och seg människa, asså fysiskt. Men imorse sminkade jag mig, fixade håret, borstade tänderna, tvättade mig osv osv. Ni vet alla morgonrutiner på 15 MINUTER! Kan ni tänka er? Jag är så jävla stolt!

Aja, nog om det.. Ikväll tänkte jag visa upp kläderna som jag köpte i måndags, grattis Kamilla!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: amanda

de var BRA gjort! ;D

2009-08-26 @ 13:56:20
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0