Trollbröllopet

Jag och David jobbar i kiosken på trollbröllopet hela helgen. Ikväll är det sista kvällen! Jag tycker det är så mysigt där, allt ligger vid vattnet och det är jättemycket folk som har med sig filtar och köper godis och myser ner sig för att titta på spelet. Väldigt härlig stämning! Efter spelet får man gå ner och hälsa på trollen och titta i trollgrottan och såklart ville jag visa älskling trollgrottan!

Jag, lilla Kajsa och David

Och nej, jag har inte pissat på mig...

Om en liten stund ska vi gå iväg till Sonja och få i oss lite mat, sen bär det av till Lämåsen (där trollbröllopet utspelas)!

pusssss


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0