6/12 09 Update från Lindvallen

Det har varit åter en dag med väldigt många timmars skidåkning! Dagen bjöd på många roligheter, bl.a då Nellie i min klass kom åkandes helt hysterisk för att hon nyss sett Carolina Gynning i liftkön. Självklart skyndade vi oss dit för att titta om detta verkligen var sant eller om Nellie hallucinerade. Jodå, där stod hon med hela kamera-teamet! Vi bad hon posa lite och det gjorde hon, endast för oss ;)



Bild tagen av mig!

Hoppas ni är laddade för skol/arbetsvecka nu, och tänk lite extra på oss som får vara här uppe och lida med skidåkning oxh mys i stugan varje dag:(

Puss på er :*

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: neeeeeelllliee

vi är coooooolaast!!!!!!!!! :D:D:DD:

2009-12-06 @ 19:49:04
Postat av: kattta

Tack de värmer kamilla :) jag ska tänka på er när jag sitter i skolan vid ett bord, utan er, med en ful tråkig jävla mattebok eller engelska, fyfan! men hoppas ni har kul där borta, många bilder väntar jag på att få se :D

2009-12-06 @ 20:43:09
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0