bad hairday





bad hairday var ett faktum idag, så då åkte hoodien på. Bra med huvor va, så håret göms lite diskret sådär?

Hoodien har väl egentligen hängt på min axlar hela dagen, och armarna har inte varit instoppade, smash! Kallt var det också imorse så det kanske var meningen med dålig hårdag så jag slapp frysa?

Idag matchade jag med en skjorta och en oversize T-shirt. Annars går det super att ha en vanlig hoodie till en stor jeansväst eller en stor jeansjacka. Ja, det ska va stoooort!

(OBS! lägg märke till mina finfina strumpor)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: kattta

va söt du är då:D

2009-12-02 @ 17:18:21
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/
Postat av: L

Jag måste bara säga att du ger mig otroligt mycket inspiration!

2009-12-02 @ 19:21:33
Postat av: Anonym

Jag har också sånna strumpor, haha

2009-12-05 @ 00:17:53

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0