how great

måste framstå med en grej, om ni är känsliga borde ni kanske inte fortsätta läsa detta inlägget, ni kommer nog få mardrömmar i flera veckor framåt. Det kan även ge biverkningar som kräkningar, huvudvärk och mensvärk, även för killar, illamående, yrsel, diaré etc.

Jag ska till Gran canaria den 24 februari och kommer hem den 8 mars, Jag vet, nu sitter ni väl och spyr redan, jag ska vara borta i två veckor drygt, hur ska ni klara er?

Haha, nej, skämt åsido! MEN FATTAR NI? :D Jag ska till varmare breddgrader och bara NJUTA!!!!!!! Nu längtar jag så mycket att det kryper i hela kroppen, medelhavet och SOOOL, here i come!



UPDATE några timmar senare; HAHAHAHAHAHAHAHAHAH,  Kanarieöarna ligger inte vid medelhavet, det ligger vid Atlanten. hahah, men who can blame me, geografi är inte min starka sida ;)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: marie eriksson

medelhavet? jag trodde kanarieöarna låg i atlanten

2009-12-29 @ 14:12:29
Postat av: linda

ååh va götttttt

2009-12-29 @ 23:38:32
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0