17 februari 2009

Sitter i skolan. Hann inte skriva något i morse , försov mig, såklart!
Det jag hann göra imorse var att slänga i mig två smörgåsar och springa till den sena bussen.

Nu har jag iaf min sista lektion för dagen , slutar om tre kvart. Ska bli skönt att komma hem och ta det lungt, ska nog gå och hälsa på Per-Christian som anlände med sin familj till Sonja igår , guud så jag längtar , bäbisar är det finaste,bästa, sötaste osv. som finns i HELA världen , jag älskar ungar!

Ikväll är det Hunflen , eller det är väl inte bara ikväll , det har varit hela dagen. Maraton i HUnflen , den som orkar åka längst på en dag , det är öppet från nio på morgonen till nio på kvällen, men tokiga syser är såklart med och åker , hon har verkligen bestämt sig för att åka i tolv timmar i sträck , hon är galen , fast lite kul hade det varit, men själv får man ju lov att gå i skolan...

Nu ska jag FÖRSÖKA gör lite uppgifter till första världskriget , fyfarao vilket tråkigt ämne , men det måste ju göras.
Vi hörs sen!

pusshej

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0