21/2 09

Idag har jag bara tagit det lungt och gjort det jag känt för, som jag skrev innan jag la mig igår. Ni anar inte hur skönt det är, jag njuter!

jag har umgåts jätte mycket med Kajsa idag, jag har satt upp hennes hår och sminkat henne lite och målat hennes naglar, viket mys! :)

Idag fyller mamma och Roger fem år! Så fort tiden går. Dom ska iaf fira sin dag i snöån med en tre rätters så då ska jag ta hand om Kajsa ikväll så vi ska åka till Vansbro med buss, som Kajsa älskar, sen ska vi vi nog äta middag på selins sen ska vi godishuset och sen om vi hinner ska vi kika på lite bandy:) Kommer bli jättemysigt!
Runt åtta blir vi hämtade av mamma och Roger och då ska vi hem och äta ost och kex och godis (of course :D)  Och kolla på melodifestivalen! :) Perfekt kväll!

Jag ska försöka få tag på Tomas idag, är väldigt sugen på att åka till Oslo, men blir ändå arg på mig själv att jag aldrig kan ta det lungt hemma på ett lov men jag känner att jag ska passa på när jag väl har lov, men sen har jag så  mycket läxor också.. blä blä. Det här är inte så lätt. :P

Skriver mer sen!

pusshej

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0