22/2 09

Igår dog min dator pga lite ström , den krångla som bara F** , vet egentligen inte varför. Fick inte på den iaf.

Aja , gåradagen var trevlig, började med att jag Kajsa åkte på Selins och åt Pizza sen drog vi till godishuset och handlade godis för 86 kr (ooops :P) sen gick vi till gympasalen och kollade på lite innebandy sen kom mamma och Roger och hämtade oss och då åkte vi hem och käkade massor med godis och kollade på melodifestivalen! Hade en jätte mysig kväll! :)
EMD var lätt bäst igår, det var så jävla härligt sving i deras låt, sen kläderna såklart, älskade dom!
Vilka tycker ni var bra?

åååhhhh , jag blir så irriterad. Jag har beslutsångest , jag vet inte om jag ska stanna hemma eller om jag ska åka till Oslo, jag har jämt beslutsångest nu förtiden , vet aldrig vad jag villlllll, usch , det är hemskt irriterande och frustrerande! Hemma finns det mycket mer att göra, alltså slalom,träning,skidor , alltså allt är mer tillgängligt här efter vi bor på landet och man behöver inte ta så himla mycket hänsyn eller åka typ 100 mil för att komma till närmaste skidspår osv. I Oslo är det massa trafik hela tiden och man kan itne bara gå ut för att gå en promenad typ.. Asså , det verkar ju ganska klart vart jag ska vara , jo hemma såklart , eftersom det är sportlov och man ska göra saker , röra på sig. Men jag tycker det är så jävla mysigt i Oslo , bara umgås med dom liksom. Iofs så kommer ju Tomas och Henriette hit om några veckor men gaah. Nej jag tror jag stannar hemma. Det känns nog bäst. Jag får nog ta ett hemmalov den här gången. Tror jag..... aja


Nu ska jag iaf åka till Hunflen! Vi hörs sen!

puss


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0