a good laugh is all I need

Ikväll blev det tre fina timmar i Hunflen , också tre kalla timmar för den delen , men som tur är finns ju den fina stugan!
Var väl där med Katrine från början men sen träffade vi Poä och Isak där så vi åkte lite med dom och kollade lite på när några TOKAR hoppade och en gjorde nå jävla bakåtvolt med nån konstig vrid så han landa baklänges , ja , är man galen så är man :P
Hehe , men det är väl bara för att jag är så otroligt feg!

Sen satt vi inne med fullt i folk och kollade på kalle anka på Patriks mobil , haha , jag har inte fått mig ett gott skratt på ett tag nu , men idag fick jag verkligen skratta , vet inte varför jag skratta , det var ju faktiskt inte så kul, men det var ändå så fruktansvärt roligt , hehe :)

Nu ska jag läsa lite i systrar i jeans , böckerna är ju så himla tjocka så det blir aldrig klart , men inte gör det något , dom är otroligt bra! Andra gången jag läser dom nu :)

Hoppas ni har haft en jättefin dag , för det har jag :)

God natt folks

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0