Beslutet kom tillslut

Ja , nu har jag bestämt mig för att stanna hemma hela veckan. Är ganska nöjd med det, det är ju faktiskt Hunflen hela veckan och jag har typ 100 m. (om ens det) till skidspåret och hockeyplanen. Det blir nog skönt att ta det lungt hemma för en gång skull.

Idag går mitt virusprogram ut på min lap top så nu törs jag inte använda den så nu sitter jag här vi våran gamla goda stationära. Fast det funkar lika bra! den är ju inte gammal och seg som tur är, annars hade jag inte stått ut :P Är väl ganska bortskämd när det gäller sånt, Jag pallar inte en seg dator, då skiter jag hellre i det, Usch , sånt har jag inte tålamod till.

Nu ska jag kolla på Gossip girls. Vi hörs sen :)

Hadebra!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: poä

äh ska du med virus program till va e du inne på för sidor :P ? jag har inte användt virusprogramm någonsin och jag har aldrig haft problem (x

2009-02-23 @ 12:10:39

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0