Dagen idag

Var i Hunflen från ett till fyra sen när vi kom hem gick jag och Katrine ut och sprang. Skönt var det!
 
Jag var med Kajsa hela dagen, alltid lika kul!

Iallafall , när det hade stängt gick jag och Kajsa och Katrine upp för backen. Vi gick en bra bit upp, sen åkte vi därifrån och kajsa sa ingenting om det , utan hon bara skrattade och när vi kom ner ville hon åka igen och hon nästan sprang upp för backen. Katrine skulle åka med henne den gången  och när vi var långt nedanför där vi hade åkt ifrån förut började Kajsa gnöla och sa att hon inte vågade osv. Hon gick av bobben och var fast bestämd på att gå ner. Då gjorde jag nåt som var taskigt på ett sätt men också snällt , haha :P usch , nej mest taskigt. Men iaf, jag vet att Kajsa tycker det är roligt innerst inne så jag springer efter henne , lyfter upp henne, sätter henne på bobben och Katrine skyndar sig att åka iväg direkt. Usch , va dumma vi är, men härregud , hon tyckte det var så kul första gången och då åkte vi mycket längre upp , och plötsligt vågar hon inte? Ibland är ungar så oförutsägbara!
Men kul var det , för hon blev så otroligt arg att hon var helt röd i ansiktet. Det första hon gjorde var att springa till mamma och skvallra. Haha , en treåring med temprament!
 Katrine i full fart på väg neråt
 fin utsikt




Va skönt att jag börjar känna av halsen igen! Det är någon som vill att jag ska vara sjuk HELA JÄVLA TIDEN va? Någon som vill mig nåt illa?
Är så förbannat less på att alltid vara sjuk. Jag vill inte bli sjuk nu!!!!
åååhh

Gonatt på er!

puss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Jessica

Ofta det är någon som verkligen vill att du ska vara sjuk ?! Jag vill i allafall att du ska må bra :)

2009-02-24 @ 11:33:10

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0