femtonde i andra tjugohundranio

Godmorgon!
Har nyss ätit frukost , det blev en familjefrukost , det sker inte så ofta längre.
Just nu ligger jag under täcket , det är nog det skönaste som finns tror jag , att krypa ner under täcket igen och bara ta det lungt, plus att jag fryser så då passar det ju utmärkt med lite morgon mys i sängen ett tag till :)

Idag är det barngympa , ska iaf gå dit och öppna, får se om det kommer någon. Kommer det ingen skjuter jag fram det till Hunflen har stängt, jag vill faktiskt inte heller vara i gymnastiksal när jag vet att alla andra är i Hunflen, speciellt inte om det är så fint väder som idag!

Det blev inge utekväll igår , nej , jag somnade , såklart! Det är så typiskt mig , men jag var så otroligt trött , hade en ganska packad dag igår , satte mig inte ner och vilade en enda gång på hela dagen. Inte så konstigt att jag somnade..

Nu ska jag nog kolla på  lite kläder..

see ya!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0