GO H&M!

Idag fick vi hem en katalog från H&M. Men det var inte en vanlig katalog utan en heminredningsprodukt katalog!
Shit va bra! Tycker det var jättesmart.

Dom hade jättemånga fina grejer och det var absolut inte dyrt. Det är det som är så bra med H&M, dom är billiga!
Vi håller ju på att renoverar om köket så det passa perfekt att få hem den katalogen nu. Jag och mamma har redan förälskat oss i de gröna nyanserna till köket. (ni so har fått hem katalogen kan ju kolla, visst skulle det bli snyggt? med tanke på att vi har vit/gråa väggar och trävita bänkskivor osv.)

Det här tror jag H&M kommer tjäna bra på!
Alla grejerna i katalogen var snygga också! Inte några tråkiga vanliga grejer som det är i ELLOS och liknande utan en egen stil på nåt sätt. Svårt att förklara.
Typ vanlig fast egen! Färgglatt och inte färlgglatt, lite mix. Skitbra!
Kanske IKEA har fått konkurans? hehe , inte än då.


Nu ska jag gå och lägga mig och sova bort förkylningen!

gonatt puss :*

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0