God förmiddag!

åh vilken härlig morgon jag har haft!

Gick upp halv åtta och gjorde mig iordning. Sen var jag med André lite grann. Sen tog jag Kajsa till dagis och när jag kom hem då hade mamma gjort iordning frukost åt oss. :)
 Mitt favorit te , JORDGUBB :)

Sen när vi ätit tog jag med mig Ruff och andré ut på en långpromenad i det fina vädret!
 Titta det fina vädret, det är så otroligt skönt ute nu!
 Ruff stannade upp på grund av Rådjur, en riktig jakthund!


Kom precis in, tänk att jag har gjort så mycket (ovanlig för att vara mig) och klockan är bara halv elva. Jag har fortfarande hela dagen framför mig! Jag och kajsa ska iallafall till Hunflen när hon är klar på dagis. Nu ska Kajsa lära sig åka slalom! :)
Mamma ska nog åka till Dala-Järna för att kopiera min ansökan till Norge, sedan ska den skickas! lite pirrigt är det faktiskt.

Nu ska jag läsa Kenza och Blondinbellas bloggar , få se om dom har lagt in något spännande idag!

Pusshej


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Jessica

Det skulle vara kul om du km in på gymnasiet i Norge :)

2009-02-27 @ 19:09:42
URL: http://www.jessicaenstrom.se.nu

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0