God morgon!

Hej!

Nu är jag vaken också. Usch, det här med förkylning är inte kul på morgonen, man har så jävla ont i halsen och näsan är så täppt att man på nästan panik för man har knappt nåt ställe att ta luft ifrån.

Idag vill jag åka till Hunflen, ja , jag vet , jag är där hela tiden, men jag kommer aldrig tröttna! Jag vet inte om det är så bra för förkylningen dock, men vi får se.

Mycket mer har inte jag att säga såhär på morgonen. Men jag skriver mer sen, som ni märkt så har jag börjat uppdatera vanligt igen. Nu har nämligen min dator också fått virusprogram! Härligt.

Nu ska jag äta en STOR frukost. Är jättehungrig!

ha en bra morgon!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0