Hemma igen!

Gud va dagarna går fort , nu är klockan redan halv fem :O helt sjukt.
Blev iaf en lång dag i Hunflen , skönt som bara den. Åkte med Matilda och Rob. Rob är från London så idag blev det mycket Engelska. Ni kan ju tänka er en bred Engelsk accént , dom långa vokalerna äter upp orde lite så man får verkligen koncentrera sig för att höra och förstå. Så försöker man ju så gott man kan att prata förståeligt tillbaka , men det var inget problem!

Nu har frisören anländt , vet fortfarande inte hur jag ska klippa mig , bra va?
Vi ska nog äta först, mammas berömda dressingkycklingsallad i baguetter! Gud så gott!

Jag behöver en ny mascara , min är så torr nu att den smular bort när jag tar på mig. Jag ser helt sjuk ut!

I nästa inlägg får ni kanske se bilder på hur jag ser ut i håret efter klippen , spännande och se hur det blir va?

hörs sen!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0