Hunflen

Som sagt så var jag i Hunflen med syster yster , Linda , Sanna och Pär idag!
Blev en massa slalomåkning.

När vi satt i liften runt kvart över åtta , då det fortfarande var 45 min. till det skulle stänga, stannade liften , asså , det är vanligt att det händer. Det dom behöver göra är bara att trycka på en knapp, men idag åkte skotern upp och ner för backen flera gånger , tillslut kom den till oss och sa att det kunde ta en stund så vi lika gärna kunde åka in. Men nej , vi skulle inte åka in , så vi knäppte av oss skidorna , eller ja , iaf jag och katrine , Linda och Pär behöll skidorna på. Vi började hursomhelst gå uppåt i backen , för där satt sanna med pulka och väntade på oss. Härregud , vika dårar vi är , fast vi var dock inte dom enda. Fick så jävla ont i benen av det , stela pjäxor och sen ska man gå i uppförsbacka flera hundra meter. Vi kom iaf upp tillslut men då kom gubben på skotern och sa att det var färdigåkt idag , så då åkte vi in och spelade kort och drack te ,  eller JAG drack te :P Det var kul så länge det varade iaf :)
 Katrine
 Sanna och Linda
(har ingen bild på Pär)


Nu ska jag iaf läsa lite systrar i jeans , jag läste egentligen ettan för jättelänge sen , sen började jag på tvåan , men sen slutade jag typ mitt i , fattar inte varför för böckerna är otroligt bra , men nu har jag iaf börjat om i tvåan , skönt är det iaf att läsa innan man ska sova , då blir man sådär skönt trött!

Go natt allihopa!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Poä

skojj :D ska du dit någon mer gång säg till isåfall ;)

2009-02-11 @ 16:29:32

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0