min sköna säng

Nu  ligger jag i min sköna säng och har Engelskaböckerna i knät och datorn bredvid. Ska läsa lite Engelska nu , sen ska jag försöka bli klar med det så fort så jag kan läsa lite systrar i jeans , my  lord , jag är fäst , älskar dom böckerna. vet att jag tjatar om dom , men asså , ja , det går inte att beskriva.

Imorgon ska jag kliva upp 06.00 för att ta det lungt och inte stressa på morgonen , jag kommer möta väggen om jag stressar mer nu. Det som gäller framöver för mig är lugna dagar med så lite stress som möjligt och ta allt lite som det kommer. Jag ska ta mycket tid åt mig själv , ta hand om mig själv helt enkelt!

Jag är på jätte bra humör nu , jag tror jag vet varför. Jo , det lär vara för att jag har sprungit , jag har nästan glömt den förbaskade sköna känslan av stolthet, självsäkerhet och glädje och att man är pigg , allt detta bara för att man rör på sig , tränar och svettas! Jag mår så otroligt bra när jag tränar, känner mig så fräsch och pigg! :)

Nu ska jag plugga Engelska , the books are waiting!

Go natt fina ni!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0