nyklippt!

Nu har jag blekt mer slingor och bara klippt topparna. fast den här gången tyckte jag topparna var långa. Jag har fått betydligt mycket kortare hår.(känns det som iaf) Det behövs ju, det är fulare att ha slitet hår än att ha lite kortare. Det växer ju ändå ut!
aja , nu är det väl upp till bevis antar jag. Usch , jag som alltid vill ha långt hår,
 Jag tror att jag är nöjd , nu kommermina naturliga lockar fram igen. Perfekt! Hoppas iallafall att det växer ut snabbt igen!

(för er som undrar varför jag har kluddat över ansiktet! det är för att jag inte har smink just nu och orkar inte sminka mig för att ta en bild till bloggen så då får det blir så ist.)

Puss på er

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0