paniik

Nu har vi kommit hem från Hunflen. Kajsa var inte så intresserad av slalom och jag är verkligen inte rätt människa att lära ut sådana saker till småbarn. Jag har verkligen noll tålamod. Det enda possitiva med det här var att jag fick lära känna en sida av mig själv som jag inte visste om. Dock en negativ sida.
Vi gav upp tillslut iallafall och gick och åkte stjärtlapp/rompebrett ist.
Bilder kommer sen!

Åååh , jag får panik , jag ska klippa mig imorgon, HUR? Jag har inte en susning , det enda jag vet är att jag är grymt trött på migg tråkiga hår som man inte kan göra nånting med. Jag måste ha förändring!
Någon som vet någon bra sida på nätet med fina frisyrer? skicka en länk isf :)

Ikväll blir det snitzel och pommes frites med bea sås! jumm. har inte ätit det på hundrasjutiioelva år tror jag.

Nu ska jag gå ut och sälja lotter , JIPPPPI! blä...

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0