sjuka Kamilla

Jaha , börjar bli van med detta nu. Nu var det dags för en lindrig magsjuka. fy farao!
Är så otroligt trött på allt om har med sjukdom att göra. ååååhh.
Jag har knappt sovit inatt pga illamående. Det känns dock bättre idag , har iaf fått i mig två smörgåsar. Igår åt jag bara en smörgås till frukost och sen fick jag inte i mig nånting på hela dagen. Det gör ju att man blir ännu mer slut och slapp.
This sucks!  Mamma ska köpa lakrits till mig iaf , hoppas jag får i mig det ; )
Sen blir det fläskpannkakor till middag , så idag SKA jag äta , i värsta fall får jag tvinga i mig maten! :P

Just nu ser jag efter André medans mamma hämtar Kajsa och handlar.

Ja , så nu förstår ni varför jag inte skrev igår kanske. Jag hade absolut inget ork , jag fick lov att ligga still i samma position hela tiden , ändrade  jag ställning blev jag sjukt illamående direkt.. usch.

hörs sen!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Tante Ranveig

Hei berta vår! :-) uff..nå må du snart bli bra igjen. Vært mye nå synes vi. Farmor, farfar og jeg tenker mye på deg.

I DAG! Har noen sagt til deg hvor verdifull du er..? At de er glad i deg og liker deg..? At de setter pris på din godhet og nyter godt av din omtenksomhet..? At du er snill og sprer glede med ditt smil..? Ikke i dag....? Da vil jeg gjøre det og takke for at du er du..:) Kos og klem fra tante Ranveig.

2009-02-12 @ 12:50:26
Postat av: Poä

usch då. hoppas du kryar på dig så att vi kan åka skidor :D !

2009-02-12 @ 17:04:03

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0