Ska jag köra hårt, eller inte?

Det har varit en skönt dag måste jag säga. Har fått en massa frisk luft och bara gjort sånt jag känner för.
Nu är ju lovet slut , jag har faktiskt inte så mycket ångest som jag brukar ha, är det ett bra tecken?
Jag skulle ju göra klart fysiken på lovet , men gissa vad? Jag har inte gjort nånting , inte ens slagit upp böckerna! jag är hopplös. Men jag har två dar på mig , måste nog ta tag i mig själv och göra det!
Ni får gärna påminna mig!

Imorgon blir det Hunflen med katrine, ska försöka åka upp vid tio så vi får en lång dag där uppe. Ska ju klippa mig imorgon också , vet fortfarande inte hur.
Det som är mitt problem är att jag håller på och sparar , fast ja, det har jag gjort sen jag var tio typ. Mitt hår växer så förbannat segt. Ändå är jag envis och bara klipper topparna varje gång. Jag börjar bli trött på mitt gamla vanliga hår nu , jag vill ha förändring. Då intalar jag mig själv;"Kamilla , du sparar! Du kan klippa dig fin när du får långt hår!" Jaha?
Men om mitt hår inte vill växa mer då? Ska jag gå och vänta och vänta på att håret ska växa ut och aldrig vara fin i håret? Jag vill ju ha en frisyr som jag trivs med, när ska jag få klippa det?
Men ändå tror jag att mitt hår kommer växa ut riktigt en vacker dag , då ska jag bli skitfin i håret , men när kommer den dagen? Kommer jag sträva mot att få långt hår hela livet?
Hmm , dessa frågor kan jag ej besvara själv iallafall.
Någon som har några snypunkter?

Jag sa att ni skulle få bilder från Hunflen idag, men kameran ligger i bilen och om ni tror att jag var modig nog att gå ut dit nu så får ni nog tänka om. Eller så känner ni inte mig helt enkelt. Jag är världens mest mörkrädda människa. Jag HATAR mörker , jag ryser bara jag tänker på det! Jag sover med minst en lampa tänd på natten, annars kan jag inte somna.

Nu ska jag INTE släcka och sen ska jag sova!

Gonatt på er! :)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0