snöigt!

Var nyss ute med Ruff och André. Shit vad det snöar. Det går knappt att vara ute, man får likosm halvt blunda sen får man tvinga upp ögonen då och då för att kolla så att Ruff inte springer ut i vägen. Det var inte ens skönt ute nu, bara jobbigt. Fick nästan pulsa fram med vagnen. Nej , usch , idag tyckte jag inte om vädret. Det är okej om jag får vara inne. Det är ju bra att det snöar nu så Hunflen får lite påbygg, vill att det ska vara öppet långt in i April. Iallafall påsklovet ut, för då kommer släkten hit och då vore det ju kul att spendera dagarna i Hunflen med grillning och massa åk!

Nu ska jag åka upp till BOA med Sonja för att handla åt mamma. Jao , känner mig snäll idag, först går jag ut med Ruff och André så André somnar sen åker jag och Handlar åt henne och sen funderar jag på att städa badrummet (som jag inte gjorde igår), fast det är egentligen inte och göra henne en tjänst utan att göra alla en tjänst, eller mest mig själv egentligen eftersom det är jag som använder badrummet nere mest. nåja , det behövs iallafall att städas.
Mitt rum också , blä , jag städade det igår, dammsög osv. Men det behöver dammtorkas också. Usch , den människa som tycker det är roligt och städa måste va tokigt!

chao


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0