this hard life

Idag blev det en och en halv timmes gym för min del. Ganska slapp träning..
Tycker jag har blivit så lat på sistone, jag som brukar va ut och springa och träna riktigt hårt minst varannan dag, nu har jag inte haft ork , visst jag har tränat , men inte så hårt som jag brukar göra , miss it. Men har man inget ork eller ingen motivation så är det ingen idé , men det kommer det vet jag! Jag vet vad det beror på , så någon gång lär det ju går över?

Kollade nyss på 90210 också. Jag fattar inte hur man kan göra en serie så jävla bra? Är det möjligt? Tydligen! asså jag är fast , man går hela veckan och längtar till nästa episod , det är höjdounkten på veckan , det är som att hela jorden går under om man missar det, oh lord yes , jag har lärt mig älska igen!

Ja , jag kunde ha skrivit i detta inlägg att nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till Norge till Gardemoen , handlar på Tax free och sätter mig på planet , äter god flygmat och kliver av och känner värmevågen , men jag tänker inte säga det eftersom det inte stämmer , det skulle ha gjort det , men nu gör det inte det längre , visst är det kul? mmm
Visst är det typiskt att mitt i deprissionen så är det enda dom pratar om på radion utomlandsresor och att man ska fylla ett plan med tjejer och åka till GRAN CANARIA , ja just det , perfect! Visst är det roligt att höra sådant på radion nu? Jadå , jag tycker det är så kul att jag just nu vill sjunka ner genom golvet och komma till en värld där det inte finns bekymmer överhuvudtaget där alla är glada och lyckliga, där det är sol och varmt och massa palmer och strandresturanger och ett stort hav där jag kan gå lättklädd och bli brun och njuta av livet och skita i allt som har med skola och stress och ALLT att göra.

mm , ett väldigt glädjespridande inlägg , men jag måste få ut det..

let me wake up please

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0