01:31

Ligger i sängen nu och funderar starkt på att sova :P  Orkar inte hålla ögonen öppna mer.
Ikväll har jag vart på hockeyplanen med Linda , Katrine och Baller :) Fyfan , helt otroligt att det ska bli så fruktansvärt mycket skratt när Linda är i närheten :O :D :)  OM jag och Linda är i samma rum då är det inte en tyst minut kan jag lova :P :D  Ja , vänner som henne borde alla ha!

Ska väl kanske va med henne imöra också :)
vi funderade på att åka upp till skalet och sova där en natt också , nån som vill följa ?


nej , uscha , nu är jag trötter iaf

GONATT:)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Oscar

Sova i den iskojan ! :p

2009-01-04 @ 00:50:57

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0