Allt går snabbare och snabbare för varje dag som går

Imorse drog jag på träning halv tio , sen kom jag hem runt tolv , kollade på syrrans träning , gick till Sonja och käkade, Åkte ut och sålde allmanackor och kom hem och här sitter jag nu. det har varit min dag hittils , och det har gått i ett smack , det har gått så fort! usch.

Ska åka till Linda sen , sen blir det filmkväll där.
 Tror jag ska sova först , är så otroligt hemskt trött..

Det har inte hänt nåt speciellt roligt idag , bara varit fullsmockad hittils , inte hunnit med att ta det lungt :P

Ska sova vid Linda inatt , så det blir inge mer bloggning ikväll , men imorgon när jag kommer hem ska jag berätta vad vi gjorde och sen förhoppningsvis har jasg fått bilder av Julia :)

pling

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0