bort med alkohol

När ni ska köpa finnmedel osv. är det viktigt att ni tänker på att ta något som inte innehåller (eller väldigt väldigt lite) alkohol!
Alkohol torkar ut huden nåt så fruktansvärt. Att ha torr hud är inte fräsch och framför allt inte bra!
Då saknar man den där fettytan som man måste ha på huden , och då är det lättare för bakterier och smuts att fastna.
Plus att om man har torr hud och ska försöka smörja in ansiktet , så brukar det göra fruktansvärt ont , och då menar jag rent ut sagt jävligt ont!

Det är vad jag tror iaf , och kom ihåg det här med parfymfria krämer och att inte tvätta bort smink och så med tvål eftersom parfym får man finnar av!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Leia

Mindre bra med andra ord. =)

2009-01-30 @ 12:06:15
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis. Jag var in på apoteket förra veckan och köpte mig ett antal flaskor med rengöringsmedel och grejor. En utav flaskorna innehåller 96% etanol, och hur bra är det då? :O Det sviiider!





Härlig Blogg btw!

2009-02-01 @ 20:26:58
URL: http://xsisse01.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0