Chocknyheterna man aldrig trodde om KRISTNA Carola




Som 16-åring blev Carola Häggkvist stjärna över en natt när hon vann Melodifestivalen 1983 med "Främling".
Men framgångarna var långt ifrån någon dans på rosor. För tidningen Filter talar sångerskan ut om den svåra depressionen som följde med kändisskapet.

Carola åkte efter genombrottet till Miami i USA för att PR-fotas. Väl på plats brast det för henne, men ingen förstod hur illa det var.

- Folk trodde att jag hade det så bra. Man jag låg på rummet och grät. Det var den svåraste perioden i mitt liv. Jag funderade till och med på att ta livet av mig. Jag satt så här på badkarskanten, säger Carola med en snittande handrörelse över handleden.

Men även senare i livet har Carola genomgått svåra tider. Strax efter misslyckandet under Melodifestivalen 2008, där hon och Andreas Johnson inte ens kom till final, bröt Carola ihop igen.

Hon hade då nyligen vittnat i våldtäktsrättegången mot Tito Beltran, blivit kallad "korkad" av radioprogramledaren Gert Fylking och blivit kritiserad av sin exmake.

Carola blev polisanmäld för "skyddande av brottsligt". Efter rättegången lades anmälan ner, men senare bröt hon ihop. Hon kände sig mobbad, skriver tidningen Filter



(kopierat inlägg från MSN starlounge)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0