den 3 januari 2009 Lördag

Idag har det varit en ganska seg dag än så länge. Fast jag har bara vart vaken i en och en halv timme , men det känns som en evighet.  Jag gick upp och åt frukost sen spelade jag lite piano , sen hamnade jag här i min säng med datan i knät. Sen har jag suttit här ett bra tag.. usch , blir så less på mig själv. Jag ska ju vara aktiv , vara ute och röra på mig och träna och så. Hur jävla sjukt är det inte att et litet skavsår kan hindra en från så mycket. Men jag ska iaf tvinga mig ochmitt skavsår ut på långpromenad idag!

Idag ska jag åka mer skridskor. vill åka skidor också men det går ju inte.. 

hade inge kul å skriva nu , men jag skriver kanske senare

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0