det tar aldrig slut


Nu kom den efterlängtade härliga förkylningen tillbaka. Fyfan , ursäkta språket , men jag behöver inte en förkylning NU! Jag hatar att vara förkyld. Man sitter helt kabbad framför datan eller teven och gör ingenting. En hel toarulle har jag bredvid mig för säkerhetsskull. Eller det är egentligen för att jag inte orkar lyfta på rumpan och gå till badrummet för att snyta mig. Fökylning är äckligt också , eller nej , det är vidrigt. Man vaknar på morgonen med munnen på vid gavel som om man vore en fågelunge som väntar på mat. Man känner sig så SNYGG! nej , nu..

i'm tired of this freaking sabotagelife!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0